Lager 157

Igår så lämnade jag barnen strax innan kl nio hos mormor och morfar. Sedan kom Virgina och Lizette och hämtade mig och Linda. Kl tio var vi framme i stugan. Jätte mysig fin och stor var den. Låg precis vid en sjö. Vi fikade och drack lite kaffe innan vi åkte in till Gällstad och mötte upp Anneli.
 
 
Vi shoppade lite på Lager 157 sedan åt vi en lunch innan vi gick igenom alla andra affärer. Kl 11-17 ca shoppade vi. Vi gick in på lager en gång till innan vi var klara. Sedan blev det pizza till kvällsmat efter allt shoppande och gott var det!!
 
 
Anneli åkte hem och vi andra åkte till stugan.
Vi hade köpt med oss en massa gotte. Vin ost och kex, chips och dipp, godis!!
 
Vi satt och tjötade och hade det trevligt 18-00 sedan kallade sängen.
Sov som en stock 00-05 sedan så kollade jag på klockan ett par ggr. Innan vi gick upp kl 08.00.
Vi åt en god frukost innan det var dax att städa lite och det var dax att åka hemmåt igen kl 10.00..
 
Ett toppen dygn blev det. Tack alla tjejer som var med och gjorde min helg lite roligare ifrån vardagen.
 
P&K
 
 

Bilder från imorse.
 
 
Detta shoppade jag. Blev en del basplagg  som linne och leggings men även en snygg tröja från Bondelid.
Älskade dessa söta tunikor till Cajsa!
 
p&k
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0