Ledig vecka

Min sista lediga vecka hara nu börjat.. På måndag är det dax för jobb igen och vanliga shemat går igång ...
Ska väl bli lite skönt att jobba igen..Men jag skulle alltid kunna tänka mig att vara ledig dagarna går så fort. Tänk att det snart har gått 11 veckor av min ledighet hur fort har inte det gått då?
 
Igår så tränade jag på förmiddagen.
På eftermiddagen åkte  vi till Öggestorp så barnen lekte av sig i 2 timmar.
Hemma så städade jag i källaren lite.
På kvällen när barnen somnat så började Andreas och jag att titta på en ny serie.
 
Idag så ska Andreas lämna Eddie hos Susanne och åka och träna så stannar jag hemma med Cajsa. Tänkte börja storstäda.
Kl 13.00 ska jag h'mta Eddie och så ska vi åka till simmskolan.
Ikväll ska det tränas!
 
 
 
Imorgon ska vi till stan och göra lit ärenden här och var..
 
På söndag är det bara 2 veckor kvar tills Cajsa fyller 2 år.
Ja tiden går fort..
 
Önskelista!
 
Hello Kitty påslakan.
Strykbräda. (Vi har köpt strykjärn till henne)
Färgkritor
Kläder storlek 92
Leksakar.
 
 
Ha ha här kommer det en gamal favorit bild på Eddie.
 
P&K
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ullrika

Oj kan hon fortfarande ha 92 här kör vi 98/104

2013-09-24 @ 15:58:24
Postat av: ullrika

Oj kan hon fortfarande ha 92 här kör vi 98/104

Svar: Ja det kan hon.. Hon är ju lite kortare än Wilma med. Fast jag har börjat köpa lite i 98/104 bra att ha framöver. Eddie har precis gått över till 110/116.
Oxov

2013-09-24 @ 15:58:24
Postat av: ullrika

Ja dom växer fort den storleken har ronja med

Svar: ja det går undan nu. Stora barn vi har.
Oxov

2013-09-25 @ 16:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0