Måndag vecka 37.

Nu har Cajsa sovit helt själv och hela natten i sin egna säng. Imorse så kom hon in till mig och väckte mig kl sex med ett stort HEJ!   Igår så åkte vi till Huksvarna igen på bagageluckeloppis. Vi gjorde lite fynd. När vi kom hem så satte jag igång att måla kl 11.30 och höll på tills kl var 18.00 med ett litet mat stop. Så nu när allt det vita på huset färdigt målat förutom vindskivorna. Men det är ju så högt upp dit och jag når inte med våran stege...   Får se om jag kanske målar det nästa år när jag ändå ska måla allt det gröna på huset.. jag hade lovat Eddie en glass när jag var klar så vi åkte till Lekeryd och köpte var sin mjukglass så gott!!
 
 
Bus ungen var full med energi..
Somnade sedan runt kl 22.00 med ond rygg och nacke efter allt målande..
 
Idag får vi besök av Jenny och hennes barn Eddie och Wilma. Sedan måste vi åka in till stan och köpa en ny toa sitts då våran gick helt av i lördags... Måste även förbi sågen och beställa lite brädor som behövs här hemma..
 
 
Jag tog en kopp kaffe på balkongen i solen när den var färdig målad!
 
 
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0