ny soffa på G!!

Ja vi gjorde det! Igår äntligen så beställde vi en ny soffa från  Tenhults möbler. (EM). Den ska levereras hem till oss om  5 veckor. Vi beställde även ett runt vitt soffbord.  Soffan vi beställde har ett långt avslut och maxihörn.  (Mörkgrå) Avslutet är Andreas plats och maxihörnet kommer att bli mitt. Så mysigt!! Barnen får sitta mittimellan. Vi har hela tiden sagt att när vi köper en ny soffa så ska barnen vara välling fria. Så inatt var tomten här och hämtade all välling och flaskorna. Ingiet bråk eller gnäll på hela dagen om detta och de har ätit bra med. Fast för en liten stund sedan så hittade Eddie ett halvt paket i skafferiet.. Opps hade tomten glömt den?! Då ville han genast ha men nej jag erbjöd han annat istället ,men han tycker att det är så mysigt att tutta i sig i soffan framför tv. Det är det första som Cajsa säger på morgonen välling, tv. Kommer att bli bra detta!!
Iag så har jag varit ledig i hela 9 veckor helt sjukt hur fort det har gått. Så imon ska jag jobba 8-18.30 långt pass.. Och på söndag kör jag ett dubbel pass...  Sen så är jag ledig till nästa helg.
 
 
En hel del träning har jag hunnit med i veckan.
 
Tisdag funktionell och rpm
Onsdag cx
Torsdag cx
Fredag cx och spinning.
Det känns gött det!!
 
Imorse så åkte vi till Rosenlundsbadet hela familjen. Det var jätte kul och barnen tyckte om det, vi åt även middag där. I eftermiddag så kom Niklas och tjejerna förbi så barnen lekte lite. Och så har jag tränat. Nu ligger kvällsmaten i magen och Andreas är ute och går med Nemo. Ska snart stoppa barnen i säng.
P&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0