Onsdag igen..

Dagen igår gick i ett.. Jag fick sovmorgon så jag gick upp 8.45. Satte igång att städa och rensa i lekrummet sedan åkte hela familjen till Konsum och handlade. Andreas satte igång med maten och jag började att sy på Eddies tröja som jag lovat han.  Sen var det dax för middag och simskola för Eddie. Han tyckte att det var roligt som vanligt.
När vi var hemma igen så satte jag igång att  baka bullar. Andreas var ute och snickrade på hönshuset. Så barnen var både inne och ute och hjälpte oss båda! Framåt sex snåret så gick Sara och jag en promenad.
 
Idag ska vi gå till öppna i eftermiddag är det inget bestämt än..
 
P&K
 
 
Tröjan jag sydde till Eddie. Tyget har han valt själv.
 
 
Detta söta sett sydde jag till Cajsa i förrgår.
 
 
Cajsa invigde kläderna igår och hjälpte mig att baka.
 
 
Gott nu är frysen fylld igen!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0