Söndag 9:e september

Igår runt 11 snåret så dök Andreas mamma, pappa, Mattias, Ullrika och deras söta tjejer upp. Vi åkte till Huskvarna marknad. Har aldrig gårr på den innan . Det var mindre vän jag trodde det skulle vara, men så var det Råslättsdagen oxå så var nog mer folk/stånd där..
Både Ullrika och jag köpte varsin snygg väska med döskallar!
Eddie fick hoppa i hoppborg och Cajsa åkte en liten karusell. Casjsa kramade även Kalle och Kajsa men Eddie ville inte.
 
 
När vi kom hem så grillade vi och åt. Branen lekte så bra ute Kl 16.00 var de på väg hem igen. Tack för denna mysiga lördag. Andreas tog med sig barnen till sjön och jag satte igång att måla balkongräcket.  Höll på tills kl var 20.00 då gav jag upp. Har en liten bit kvar den målar jag idag. Sen är det klart gött. Jag och Andreas tittade på en film innan vi la oss. Båda barnen somnade kl 20.00.
 
 
En liten bit kvar..
 
Hoppas att ni har hat en bra helg!
P&K
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ullrika

Ja de var snygga väskor vi köpte :)

2013-09-08 @ 08:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0