Trötta barn.

Cajsa vaknade tidigt igår 05.30 Eddie strax efter. Kl 10.00 var vi his Niklas och så tog vi sällskap till Tenhultsdagen. barnen hoppade i hoppborgarna. Sedan tittade vi på en trollkarlshow. Och så fikade vi lite innan vi gick hem. Vi åt mat och var hemma någon timme, Cajsa verkade trött men vägrade att somna så då tog vi en promenad till nu till Konsum. Där var det visning av hur en soppbil fungerar och hur våra nya sopptunnor kommer att se ut. Vi ska ha 2 tunnor med 4 fack i varje så kan man sortera mera avfall hemma. Det tror jag kommer bli jätte bra. Eddie tog sin spring cykel fram och tillbaka båda gångerna. Vi var hemma igen kl 15.00 då kom Niklas och barnen de lekte och hade skoj ute tills kl 16.00 då åkte de hem och mina barn fick hoppa i ett varmt bad. Efter badet så ville de ha välling . Cajsa somnade på 2 sekunder i sin fåtölj kl 16.45 men jag lät henne sova och hon vaknade 06.19 imorse. Eddie somnade en timme senare kl 17.45 i soffan jämte chips skålen. Och han sover än. Så ja barnen var trötta. Först vakna tidigt sedan vara ute nästan hela dagen och ingen sov middag..
 
 
Så jag tittade på några avsnitt av Greys när Andreas gick till jobbet sedan la jag mig strax innan kl 22.00
 
Idag är det inget planerat men funderar på att åka till A6 en sväng Eddie ska få leka på Småland utanför IKEA. Ska kanske åka och hämta en jacka till Cajsa ( Lila dunjacka till vintern) som jag köpt på fb. Barnen behöver även nya gummistövlar... Vet ni vad.. Idag är det 1:a September.. Vart tog sommaren vägen??
 
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0