Då var man över 30 strecket..

Jag har haft en helt underbar helg!
Åt frukostbuffe igår. Fick en jätte fin overlock av min man.
Av mina föräldrar fick jag 70 euro till min Spanien resa och 5 st hönor som de kommer med om ca 1 timme. Ska bli kul att se hur de ser ut. Vi har bara 4 hönor nu. Så det kommer att bli fullt i hönsgården nu.
Min bror Niklas och hans tjejer kom förbi på en bit tårta. Myspys.
När Andreas kom hem, (som varit iväg på hifi mässa hela dagen) satte jag igång med att sminka mig och fixa håret. Strax efter kl 17.00 kom sara förbi jag fixade till hennes hår. Sedan så gick vi till krogen tog oss en öl och kebabtallrik. Sara bjöd. Super gott och tack så mycket.!!
Sedan så gick vi hem till mina föräldrar och förfestade lite innan vi tog bussen in till stan. Vi beslöt oss för att gå till Harrys. Vi hade super skoj dansade, och skrattade en massa!!
Tack sara för en super rolig kväll det får vi göra om nästa år igen.
Vi tog bussen hem kl 01.30 jag sov hos mina föräldrar så lite sovmorgon fick jag idag, gick upp kl 10.00 gött.
 
Jag åkte hem och hämtade Eddie och Cajsa så följde vi med mina föräldrar i deras raggarbil till Mullsjö för lite loppis och fika! (Andreas stannade hemma.) På vägen hem så stannade vi till på Netto där jag gjorde en del fynd och köpte blommor. Så nu är det blommor på hela altanen och fullt med solcellslampor överallt i trädgården. Så nu får sommaren gärna komma och stanna för gott!
Det har varit underbart fint väder idag med!
 
 
Bilder från idag.
 
 
 
Bilder från igår!!
 
P&k
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0