Lördag den 5:e april

Idag har jag haft en myslördag med mina små hjäran. Vi gick upp kl 05.30 och hann äta frukost med Andreas innan han stack till jobbet. KL 10.00 åkte vi med Petra och tjejerna till en barnloppis i Barnarp. Gjorde lite små fynd. Sedan fikade vi på Skafferiet, (ett nyöppnat fik där). Vi åkte hem och E&C var ute och lekte med granntjejerna medans jag pysslade lite här hemma. Sedan kom Petra med tjejerna hit. Vi åt mat och gik till lekparken. Nu har vi duschat och ätit kvällsmat så nu är det mys isoffan som gäller.
 
Igår så tackade jag och mina kollegor av mamma som slutade för ett tag sedan. Vi åt buffe på Hasse på sjökanten. Det var jazzkväll så fick lyssna på lite musik med.
 
Imon så ska mamma ha avslutning för alla sina dagbarn i Hjälmseryd så de får se hur fint fiket har blivit. Jag och barnen är också bjudna. Ska bli trevligt!
 
Sen så har denna lediga helg gått fort!!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0