Onsdag den 23:e april

Ledig dag idag..
Igår så jobbade jag till 16.00 sen så var Eddie och Cajsa på barnpassningen på gymmet medans jag tränade.
Närvi kom hem så hoppade vi in i duschen. Eddie fick jätte ont i magen och blev ledsen. Jag tog febern på han och han hade 39.6 i temp.
Vi åt kvällsmat sen så myste vi ner oss i soffan. Eddie har sovit hos mig inatt, hans temp har legat på samma hela natten och han har pratat och yrat.. Lilla gubben. han temp låg fortfarande på 39,5 när vi gick upp men nu verkar det som att alvedonen äntligen tagit på han. För nu har vi ätit frukost och han leker och busar och bråkar med Cajsa som vanligt..
Så vi får se om han kan gå på sin gympa ikväll..
Andreas jobbar eftermiddag denna vecka så jag ska hinna ta en långpromenad med Sara innan han ska till jobbet.
Igår gick jag på 30 min bodypump och det känns i musklerna idag. Gött!!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0