Onsdagen den 16:e april

Exakt en månad kvar nu tills jag och Frida ska åka till Spanien. och idag kommer Frida med sin dotter Haldora hit och hälsa på!! Då kan vi prata, planera och bestäma om resan!! Det är 3 månader sedan vi sist såg ändå klänns det som igår..
 
Cajsa älskade gympan igår, hon har varit så ledsen / avundsjuk på Eddie varje onsdag när han ska på gympa.
Så igår fick hon gympa. Hon skuttade runt och lekte med allt och alla. Och hade det jätte kul.
Jag var på föreläsning igår om livsmedel, hyigen,allergier.. Kändes som man redan visst allt men nu är det gjort iallafall.
Jag och Cajsa åt kvällsmat hos mamma sedan så gick vi en kort snabb promenad med Nemo innan Cajsa somnade kl 20.00, jag somnade runt kl 22.00
 
Kl 06.25 kom Cajsa in till mig, vi låg och gosade tills kl ringde kl 06.45. L börjar kl 07.00 så vi skulle äta frukost tillsammans.. Men han har inte dykt upp än!? De kanske har försovit sig..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0