Onsdagen den 2:a april

Nu har 3 månader av detta året redan passerat.. Igår var det första  april. Var det någon som blev lurad?
 
Igår så var det jobb 7-16.20 åkte direkt till gymmet och körde 30 min pump och 30 min cykling.
När jag kom hem strax efter kl 18.00 så sov Cajsa. Jag och Andreas tittade på sista avsnittet av tjockare än vatten.
En bra men ganska så seg serie. Eddie somnade kl 20.00
 
Idag jobbar jag 7-15 sedan så ska Eddie på sin gymma på 17-18. Andreas ska på bio med en kompis ikväll. Så jag får passa på att ta en långpromenad med Cajsa medans Eddie gympar.
I måndags kväll så gick jag och Sara 5 km i spåret jag invigde mina nya rosa fina adidas skor jag investerade i förra veckan.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0