Påskafton och påskdagen. 2014

I fredags kväll så gick barnen ut med en påse med nappar som de lämnade i trädgården till påskharen.
(Eddie har ju fortfarande napp på natten och när han tror att ingen ser..)
När de vaknade igår morse så hade påskharen varit här och hämtat napparna och lämnat varsitt påskägg till de och en present var. Nu har barnen varit utan napp i 2 dygn och det har gått hur bra som helst!!
 
Eddie har varit duktig och lämnade sina nappar till tomten när han skulle fylla 3 år men när han har en lillasyster och det fanns nappar överallt så började han igen. Aja nu har vi stora och duktiga barn!!
 
Igår så åt vi frukost med Andreas när han kom hem från jobbet kl 08.00, när han la sig så åkte jag och barnen med Petra och barnen till Vissmålen. Vi gick tipspromenad och sen skattjakt. Cajsa fick rida en sväng, Eddie ville inte. Sedan tittade vi runt på djuren innan vi åkte hem. väl hemma igen så vaknade Andreas. Jag städade, bakade och lagade mat.
Kl 17.00 kom mamma och pappa hit. Vi åt,fikade och spelade kort, blev en mysig kväll. Och barnen lekta och var glada hela tiden. Kl 23.00 kom jag isäng och det är jag glad för idag när det var uppstigning kl 07.00
 
Idag är det påskdagen och vi har inget planerat. Få se vad vi hittar på när Andreas har vaknat..
 
P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0