Påsklov

Nu så är påsklovsveckan här.
 
Igår så vinkade jag och Cajsa till killarna på tågstationen.
Sedan så jobbade jag 11.30-16.00, jag har bara ett dagbarn denna vecka L har han samma tid idag med.
Efter jobbet igår så gick jag och Cajsa spåret med Sara och Emil. cajsa somnade och sov ca 16.45-17.30 när vi var hemma igen och jag väckte henne.Så det var lite tjurigt ett tag men sen så åt vi kvällsmat och Cajsa badade. Strax efter kl 21.00 somnade lilla stumpan och då la jag mig med.
 
Hör och häpna idag fick jag sovmorgon ända till kl 07.30 minns inte när jag sov så länge sist...
 
Idag har dagmammorna hyrt gymnastiksalen. Så jag och Cajsa ska gå dit kl 9.30, sen hem och äta med med L som kommer 11.30. Kl 13.30 ska jag lämna L och Cajsa på bergatrollet, sen ska jag vidare till en föreläsning i stan 14-17. Mamma ska hämta Cajsa kl 16.00 och så kommer jag dit så äter vi kvällsmat hos mamma och pappa idag.
 
Erikshjälpen ska få nya lokaler så idag rear de ut allt för 70%, det är öppet till 18.00 så kanske hinner dit en sväng med. På torsdag rear de allt för 90% nästan gratis..
 
 
Jag saknar min lilla buspojke som ringde lite ledsen igår och sa godnatt och att han saknar mig..
 
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0