Så var det helg igen.

Tänk imorgon så blir Cajsa hela 2,5 år. Så om 6 månader så är det höst igen och hon fyller 3 år. Va fort tiden går. Min lilla tjej börjar att bli stor. Hon pratar för fullt och är riktigt duktig. Nu har vi tagit tag i det här med att försöka få henne blöjfri med. Det går sakta men säkert framåt. Eddie var helt blöjfri när han var 2 år och 2 månader dag som natt. Vi funderar även på att hon (de) ska bli helt utan napp med. (Vällingen tog vi bort helt i höstas.) Kanske ska lägga ut alla nappar på trappen på fredag så kan påskharen komma och hämta de så får de var sitt stort ägg på påskaftons morgon.
 
 
 
Förra helgen, (tror jag att det var) så brann det på Lindex på A6, så i förrgår började de att rea ut hela butiken med 50%. Jag åkte dit igår handlade för 1400kr och betalade 700kr för allt. Fick mycket fint men vilken kö... 30 min tog det.. Inget fel på kläderna, luktade ingenting alls..
 
Nu vaknade Andreas precis (han jobbar natt i helgen) får se vad vi hittar på resten av dagen..
 
Kl 10.00 så mötte jag och barnen Anneli vid Rommelsjö cafe och tog en fika. Sedan åkte jag och barnen till Ekohallen och köpte lördagsgodis och sen hem och lagade mat som fick bli fläskpannkaka idag.
 
Inget planerat imorgon heller så vi får se vad resten av helgen har att bjuda på.
 
P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0