Skärtorsdagen

Vilken toppen dag det blev igår med fint väder.
Jag hann med mycket på morgonen med Cajsa och L.
Vi ålte till återvinnengen och slängde skräp,
sen till macken och skickade paket vidare till KOnsum och handlade
sedan  till sågen och köpte sågspån till hönsen.
När vi kom hem så gjorde jag rent hos hönsen.
Barnen lekte så bra ute och åt päron.
Kl 11.00 kom Frida och Haldora vi började med att laga mat.
Sedan åkte vi till minizoo där den elaka tuppen bet Cajsa i fingret..
När vi kom hem igen så lekte vi ute tills L gick hem. Då tog vi en promenad till affären.
Vi åt kvällsmat och myste med våra tjejer i soffan till kl 20.00 då det var dax för de att åka hem.
Så en heldag fick vi tillsammans.
 
Idag ska vi ha påskfest i skogen med alla dagmammor och barn.
Ska sminka mig och barnen med rosa kinder och svarta prickar.
 
När L har gått hem så åker jag och Cajsa till Hjo för att hämta hem våra killar!!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0