Söndag 6/4

Nu har snart en vecka av april passerat och det är bara 20 dagar kvar till jag blir 30+..
 
Båda barnen somnade prick 18.00 igår. Jag somnade strax innan kl 21.00. Kl 22.20 vaknade Eddie och undrade vem som var vaken nere. Han trodde att det var morgon. Det var Andreas som inte hade gått och lagt sig än. Eddie somnade om snabbt hos mig sen. Cajsa vaknade 04.20 men jag fick lov att ligga hos henne en stund och vi gick upp 5.30 sedan sov jag i soffan till kl 07.00 medan hon tittade på tv och tills Eddie kom ner. Ja ibland så är dessa nätter jobbiga. Men det är skönt att barnen har börjat somna tidigare på kvällarna nu.
 
Nu har vi gjort oss fina med klänning och skjorta. Vi ska strax äta lkite mellis innan vi åker till Hjälmseryd på lite kalas.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0