Tisdagen den 22:a April

Då var påsken över för iår.
Vi har haft underbart väder. Varmt, soligt och skönt.
Trevligt sällskap god mat och en och annan öl har slinkigt ner med.
 
Första gången som jag har varit ledig hela påskhelgen på flera år!!
Det här med att jobba för kommunen är ju rätt så bra.
 
Det blir till att jobba kortvecka denna veckan också. Jobbar idag, ledig imon och jobb tors,fredag innan det är helg igen.
På torsdag så fyller min och Andreas bror år.
Jag och Andreas har även bröllopsdag 4 år som gifta.
Vi ska hem till Niklas på torsdag kcäll på lite kaffe och tårta.
Jag får baka tårtan. Jag fyller ju år på lördag så vi brukar slå ihop våra kalas, träffas och fika lite bara.
På lördag ska jag och sara träffas på kvällen. Vi ska sitta och förfesta hos mina föräldrar. (Där finns det inga små barn i närheten). Sedan så blir det utgång!! Ska bli så skoj..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0