Torsdagen den 10:e april.

Godmorgon godmorgon.
På torsdagar går vi till lekparken. Idag har jag bara 1 dagbarn. E ska ut och resa i nästan 3 veckor och L är hemma med feber. Så idag ska jag bara ha med mig W och mina egna barn så klart.
Jag måste komma på något smidigt att laga till middag, vi kommer hem runt 11.30 när vi varit i lekparken på torsdagar, och alla brukar vara rätt så hungriga då.
 
Nästa vecka så är det påsklov. Då har jag bara dagbarnet L. Cajsa och jag kommer att vara ensamma här hemma.
Andreas och Eddie åker hem till Andreas föräldrar mån-tors..
Så här ser våran påskvecka ut.
 
Andreas och Eddie till Finnerödja mån-tors
Mån hemma lek
'tis skogen
ons får besök av Frida och Haldora
skärtorsdagen påskfest med jobbet i skogen. Sedan åka till Hjo och hämta hem killarma efter jobbet kl 16.00.
långfredagen vi ska kanske åka till badhuset. Andreas ska jobba natten.
påskafton Andreas sover en stund så då åker jag och barnen på äggjakt på Vissmålen. Kl 17.00 kommer mina föräldrar hit på påskmiddag.
söndag och måndag.  Inget planerat men det ska bli gött att få vara långledig hela 4 dagar.
 
P&K
 
Som vanligt har jag varit lite dålig med bilder så nu kommer det ett gäng...
 
 
Nya pysselhörnan i köket.
 
 
 
Vi har allt haft några härliga vårdagar.. Fast denna vecka har det bara varit regn..
 
 
För ett tag sen så var jag hos frissan.
 
 
 
Min busunge.
 
 
Mina ungar älskar att bada. Vi har inget badkar men det går bra ändå.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0