Första och enda semester veckan detta året!

Vecka 35 har jag haft min enda semester detta året! 
Vi bokade och betalde en resa till Danmark redan i mars, i måndags så åkte vi ifrån Tenhult kl 05.30. ( Andreas har jobbat hela helgen.) jag och barnen sov hos mamma och pappa sön-mån. Vi åkte färjan Varberg -Grenå. Den tog 4,5 h. Barnen tyckte att det var jätte kul och så fanns det ett lekrum. Vi var framme i Billund ca kl fyra på eftermiddagen. Vi checkade in vårt hus och så handlade vi och lagade mat. 
Tisdagen så gick vi in på Legoland. 
Onsdagen så var vi inne på Lalandia! 
Barnen älskade det och så hade vi  tur med vädret. 
Torsdag var det dax att åka hem igen. 
Detta kommer vi att göra om igen!!! 
Jag lämnade av Andreas i Tenhult för i helgen har han jobbat natt. Jag och barnen har haft det bra här hemma i Hjälmseryd. Imorgon ska vi åka och hämta hem mannen. 
P&k 


Färjan till Danmark. 

Perfekt med lekpark bakom huset. 












Bilder ifrån Legoland. 









Båten hem igen! Tiden går fort när man har roligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0