Helgen som var!

I fredags så åkte vi till Växjö med mamma och shoppade! Det var kul. När vi kom tillbaka så somnade vi ganska fort. På lördagen så åkte vi hem kö 10.00. Vi var vid sjön med Linnea och så städade jag lite här hemma. På kvällen myste jag och barnen i soffan med godis och film! 

Idag så gick vi upp kl sju. Vi mötte Anneli i lekparken. Sen så köpte vi glass på vägen hem. Under tiden så var det visning på vårt hus igen. Idag kom det 15 par. Sen så började jag att packa lite och så va vi vid sjön en stund med. Jäkla vilken värme det har varit idag!! 

Vi åkte till stan för att hämta hem Andreas som har varit i Tyskland sedan i tisdags. Bussen skulle vara framme kl 20.55, kl 21.45 gav jag upp och åkte hem. Båda barnen somnade i bilen så nu ligger de i sina sängar. Jag hade glömt mobilen hemma. Såg när jag kommit hem att jag fått ett sms. Bussen skulle vara framme kl 22.30... Men nu ska jag sova och Andreas får ta en annan buss hem. Imon ska det jobbas 8-14 så upp tidigt imon.. 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0