1:a december!

6 dagars jobb är äntligen över. Imorgon är jag ledig igen!! Jobb onsdag och torsdag och sen en lång ledig helg! 
Andreas ska på julbord fredag kväll och jag ska ha mys med barnen. På lördag ska vi till Tenhult på kalas och fira Felicia som fyller 4 år då.  Ja i helgen så har jag jobbat men även hunnit med att göra lite julgodis.  Knäck , ischoklad, weinernogat , marsipanfigurer. I Lammhult så var det julmarknad i lördags. Men jag satt i kassan. Och när jag slutade så åkte jag fort hem.  I morgon så står det städ på schemat. Tråkigt att man alltid ska behöva stöda på sin lediga dag.. Jag hann iallafall med att städa sovrummet och badrummen innan jobbet idag. Jag måsta ta tag i projektet renovera trapphuset med. Ser ju inte så fint ut nu utan tapeter.. 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0