21:a december.

Då var denna helgen till ände., 
I fredag var jag ledig. Jag och barnen var och handlade , städade och fixade iordning här hemma. Andreas jobbade till kl 13.00 kl 16.30 kom de första gästerna, som barnen har längtat och tjötat om detta hela dagen. Vi firade lilljul hos oss och det var super mysigt. Mamma pappa Niklas Filippa Felicia Linus Tobias och Linnea kom, vi åt skinkmackan och gröt. Kl 19.00 kom tomten sedan så öppnade vi paket! Sen vart det kaffe glögg och saffranskladdkaka. Kl 22.00 gav vi upp då var alla nöjda och glada! Lördag då städade vi och åt rester sedan så jobbade jag 14-21. Idag har jag bäddat rent i sängarna och tvättat 3 maskiner med tvätt. Vi har ätit tacos och så har jag packat inför nästa vecka. Eddie fick feber fredagkväll., han mådde bra på dagen igår men sen på kvällen var det feber där igen. Lika dant  idag. Och även Cajsa fick feber ikväll .. Så hoppas de är friska tills på onsdag. Fick byta jobbpasset imon så de är hemma ifrån dagis. Jag ska jobba 17-21.00 imon. 
Bildr kommer senare då jag förde över alla bilder till datorn idag.. P& k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0