23;e december.

Kl 09.00 idag så packade vi in oss i bilen och åkte 25 mil hem till barnens farmor och farfar. Vi stannade till i Hjo och åt en pizza och var inne en sväng på Hem&Hobby. 

När vi kom hot så fikade vi lite och åkte och handlade på ica när vi var tillbaka så klädde vi granen och duschade. Nu spelar jag Bingolotto i min ensamhet.. Ingen annan här som är intresserad.. 
Cajsa har precis somnat jämte mig i soffan.. Barnen är fortfarande febriga, när ska det gå över? Fast det märks inte på de, som tur är! Imorgon så är det julafton och jag ska åka till Örebro för att hämta Andreas bror och tjej.. Inte vad jag hade räknat med, men men.. De kommer inte hit annars.. Sen så blir det mat, Kalle, julklappsutdelning.. 
P&k 

Barnen framför granen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0