8:e december.

Vi har haft fullt upp under mina 3 lediga dagar. I fredags så hälsade vi på en granne här på landet. Sedan så hade jag och barnen en myskväll medans Andreas var på julbord. 
Lördag morgon så åkte jag och barnen till Tenhult. Andreas stannade hemma och jobbade extra hela helgen.. 
Först så blev det fika hos Sara sedan så  gick vi på A6 med mamma. Cajsa lämnade jag själv på Småland på Ikea och hon hade haft skoj! Sen så åkte vi hem till mamma en sväng innan vi åkte till Niklas för att fira Felicia som fyllde 4 år. Vi sov över hos mamma och pappa. Söndagen spenderade vi 4 timmar på Leos lekland innan vi åkte hem igen! Lyckliga och glada barn ! 


Söta Felicia! 


Paket. 


Lördagsgodis!!

Ma och Niklas. 


Eddie och Filippa. 


Jag och mamma smet in på Rusta en sväng. Köpte denna tapet till trapphuset . Blir nog bra!! 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0