Det är mycket nu.

Ja det är mycket att ta in nu. Igår så var jag och barnen på bergatrollet det gick bra och var roligt. På Eddies 4 års kontroll så gick allt super bra. Han är 110cm lång och väger 17kg.
På kvällen  så var det personal möte. Det är mycket att ta in har fått en pärm med en massa papper i. Med regler och hur vi arbetar med och för barnen. Det är mycket att ta in men kommer nog snart in i det.
Idag har jag hälsat på hos Agneta i Ödestuge fick se hur de arbetar och har/gör allt.
Imrogon så ska jag till Karina i Huskvarna.
 
Om en timme ska jag följa med Eddie till hans gympa. Jag ska passa på att ta en långpromenad under tiden.
På fredag ska jag och Andreas till Ikea och shoppa lite som behövs till vårat hem.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0