En jobbig dag blev det..

Fy sjutton va trött jag var igår... Kl 18.00 så var Cajsa också trött så då gick vi och la oss. cajsa somnade på en gång. Skönt tänkte jag men då kommer Eddie och krånglar.. Han går upp och ner för trappen ett par gånger tills jag säger till Andreas på skarpen att hålla Eddie nere så jag kan få sova utan att bli väckt hela tiden..
Kl 23.00 vaknade Cajsa och tyckte att det var morgon och ville gå ner.. så jag har fått säga till henne några gånger att det är natt och mörkt ute.. Sen så sov vi till kl 07.00 då Eddie kom in och väckte oss.
Men fy för att vara så trött en hel dag.. Nu får det dröja ända till Spanien innan jag dricker igen..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0