Fredagen den sista februari

Idag vill jag börja med att gratulera min svärmor/barnens farmor som fyller år!! Grattis grattis.
 
Idag har mitt dagbarn L varit och hälsat på en stund på förmiddagen. Mitt andra dagbarn E är här för första gången med han ska vara här 07-15 idag och det har gått hur bra som helst. E och Eddie leker jätte bra med varndra. Efter maten så hade vi lite sagostund och Cajsa somnade så gott. Hon sover än. Jag och killarna har bakat lite fredagsfika, chokladmuffins med vit choklad i! Så fina och supergoda blev de.
Jag ska passa Filippa och Felicia en stund i eftermiddag, då kommer nog Sara och killarna förbi så fullt upp med en massa barn idag. Ikväll blir det nog fredagsmys med hamburgare. Andreas jobbar till 18.10 ikväll.
 
Igår så var vi på ikea en sväng och köpte ett högskåp och en hylla till köket. Ni ska få en före och efter bild sen.
 
P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0