Lördagen den 15.e februari.

Igår så var det alla hjärtans dag. Jag fick ett presentkort av mannen på Frisör Salongen här i Tenhult. Så nu ska jag bara boka tid och göra mig fin i håret. Jag vill inte klippa av för mycket (då jag vill spara till långt hår) men det måste toppas lite och så tänkte jag färga håret för det har jag aldrig gjort hos en frisör. Dagen gick i ett igår som vanligt. jag hade W här på inskolning sedan så åt vi mat och så fick det bli en storhandling på Willys innan vi gick hem till mina föräldrar för att fira min mamma som fyller år på alla hjärtans dag. Andreas var inne 10 min sedan var han tvungen att gå till jobbet då han jobbar natt ihelgen. Jag och barnen gick hem kl 21.30 mätta av all god mat och fika.
 
Imorse så bokade jag äntligen resan till Spanien. Det ska bli underbart och kul att komma iväg med Frida vi ska ha det så mysigt!
Nu har jag och barnen duschat och strax ska vi åka till stan och Ö&B vi ska köpa lördagsgodis och en ny vaxduk till köksbordet. Vi har även packat övernattningsväskan då barnen ska sova hos mina föräldrar inatt. Jag ska hem till min gamla jobbar kompis Carina där resten av gänget även kommer till. Så ska vi ha en fest och spelkväll ska bli himmla roligt. Jag sak stå för efterrätten så den ska jag hinna baka efter middagen idag.
 
P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0