Lördagen den 22:a februari.

Grattis caroline på 24 års dagen!! (Andreas lillasyster).
 
Träning.
I torsdags så körde jag och Sara ett pass på gymmet medans hennes son Oliver var på Funky kids. När de åkte hem så gick jag på ett rpm pass.
Igår så körde jag ett cx pass.
Det känns allt lite i kroppen idag
 
W
W inskolning har gått bra och nu kommer han att börja gå 15 timmar i veckan.
Tis, ons och tors 9-14 varje vecka.
Om en månad ca så kommer E och L att börja hos oss.
 
Idag har vi lovat barnen att vi ska till stan på loppis och sen åka och köpa lördagsgodis.
Men Andreas är helt inne i os tittande så vi får se om vi kommer iväg..

Aja lördagsgodis kommer barnen att få i vilket fall som helst. Veckans höjdpunkt.
 
Jag längtar som en tok efter när jag och Frida ska åka till Spanien det är redan 18-19 grader där. Så hoppas att det kommer vara riktigt varmt och skönt när vi åker ner..
Eddie frågar varje dag när vi ska åka till Spanien igen. Han riktigt längtar efter att åka dit igen. Så jag har inte sagt något om att jag ska dit.. Men i sommar så ska vi åka hela familjen!!
 
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0