Lördagkväll

Denna dagen har gått i ett. Jag har fått mycket gjort. Bakat bullar, städat, badat med barnen hos mina föräldrar, hälsat på hos Andreas på hans jobb ätit mat med han, pappa har varit här och druckit kaffe.. Men så har Eddie även testat sina gränser idag.. Han testar mig hela tiden för att se hur mycket jag går med på, jag är riktigt trött i huvudet nu efter allt bråk. Cajsa har somnat för natten, Eddie har lugnat ner sig nu och ligger jämte mig och tittar på tv. hoppas han somnar i tid idag med. Andreas slutar jobbet kl 20.00 då ska vi titta på en film men vet inte om jag orkar det. Jag kanske skulle passa på att sova så man är piggare och gladare imon,.
Andreas jobbar 9-22 imon så jag är ensam med barnen hela dagen och inget har vi inplanerat..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0