Måndag forts..

Jag och barnen har varit hos Katarina 9-14 hon tyckte att vi skulle stanna över middagen med så det gjorde vi.
Vi gjorde en trolldeg och så var vi ute och lekte. När vi kom hem så kom granntjejerna upp så barnen leker än. Vi har precis ätit mellis. Jag har passade på att städa lite i källaren. Imorgon kommer det en kompis hit som väntar sitt första barn, hon ska få lite kläder och handdukar som jag har rensat upp. Hela källaren är full med kläder och skor som jag vill sälja. Jag får väl lämna in på någon bytar dag framöver.
Jag har en hel banan låda med tjej kläder i storek 86 ca 57 plagg. Någon som är intresserad av att köpa? Hade tänkt mig 300kr för det..
 
Nej nu skajag fortsätta städa lite..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0