Minizoo

Idag har vi varit på minizoo i Tenhult med alla dagmammor och barn.
W hängde med oss hem och åt mat idag med och det gick bra. Fick reda på igår att tjejerna M och E som skulle börja här nästa vecka har fått plats på förskola där de bor så de börjar ej hos mig. Så jag kommer att ha en lugn första månad med 1 barn sedan i slutet på mars kommer det att börja 2 st killar till. Imorgon ska vi till Brandsationen ska bli kul!
 
Igår så kom jag lite tidigt till träningen så jag tänkte att jag skulle passa på att springa lite innan. Jag höll min vattenflaska i ena handen och mobilen i den andra handen jag märker inte att bandet redan är i gång.. så jag ramlar rätt ner på högersidan och tjofs in i väggen. jag har skrapmärken på axel och knät ont i fingrar axel och benet.. Kunde gått riktigt illa det där men såg nog lite roligt ut.. Skrapmärkerna svider som eld då skinnet är helt borta.. Kommer bli fina märken..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0