Rolig kväll.

Det blev en så himmla rolig och lyckad kväll igår.
Jag lämnade barnen hos mina föräldrar strax innan kl 18.30 sedan skjutsade pappa mig till Konsum där jag mötte upp några som jag kunde åka med hem till Carina. När alla hade kommit så åt vi planka, tjötade drack kaffe och åt kola pajen som jag hade med mig. Och så slank det ner en hel del alkohol. Vi började att spela spel och skrattade helt hysteriskt. Hahaah. Och tiden den bara sprang iväg som vanligt... Kl 02.00 låg jag i min säng och sov gott till kl var 06.30, det är väl konstigt att man inte kan sova längre när man får.. Jag gick ner och kissade och drack ett glas vatten sedan somnade jag om till kl 09.00 nu har jag duschat och äter frukost.
Snart kommer barnen hem och jag känner att detta kommer nog att bli en väldigt jobbig dag..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0