Söndag.

Igår så åkte vi till x-tra köp och köpte lördagsgodis sedan vidare till Erikshjälpen. Där fyndade vi en repstege till trädgården och så ett par kavat gympaskor till Cajsa. När vi kom hem så rensade jag och barnen beland allt vårat pyssel matriel. Jag fick en hel del i fredags. Så nu är förådet påfyllt. Lim, saxar, papper, glitter, silkespapper, tuschpennor, kritor, målarfärg, penslar mm. Eddie verkligen älskar att sitta och pyssla. Så igår så gjorde vi lite påskpyssel. Lite tidigt men nu har vi övat så vi kan göra det med dagbarnen sen. Sen så blev det godis och film mys innan barnen fick ta sig ett bad. Andreas tittade på os medans jag tittade på filmen, Vi är bäst. Helt okej film men lite tråkig..
 
Idag så var det min tur att få sovmorgon. Jag väckte Andreas så han skulle gå upp med barnen. Vilket resulterade i 2 tjuriga ungar som inte alls ville gå upp med pappa. och en tjurig pappa som fick gå upp. Han fick med sig Eddie ner till slut men Cajsa stannade kvar hos mig. Kl 9.30 väcker jag henne. Hon har aldrig sovit så länge innan..
Aja det var skönt att få sova lite längre ixdag iallafall. Cajsa vaknade kl 00.20 och gallskrek ett bra tag inatt tills jag kom på att hon ingen napp hade. Så större delen av natten har jag sovit hos henne, fast man sover ju bäst i sin egna säng.
 
Strax ska vi åka till Konsum och köpa frukt till veckan. till middag idag får det bli pulled pork.
Och så ska vi åka till en loppis i Huskvarna.( Som är var 4:e söndag)
 
I morgon är det jobb igen, men har dock inga barn så jag får nog gå hem till någon annan dagmamma och kolla läget lite.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0