Tisdag den 11:e februari.

Igår så kom det en lite kille W hit och hade sin första inskolningsdag. Det gick jätte bra han var så söt och snäll. Föräldrarna var med hela tiden 9.11.30 Idag kommer de kl 9 igen vi ska vara ute en sväng innan vi går in och äter frukt. Så får vi se i slutet i veckan om han är kvar hos oss helt själv några timmar och äter mat här. På onsdag nästa vecka börjar inskolningen av 2 tjejer. M och E och i slutet på mars så börjar det 2 killar till här E och L.
Så totalt 5 dagbarn kommer jag att ha och så blir det ju alltid 7 barn hemma med mina egna.
5 barn födda 10. En född 11 och en född 12 så det är ganska samma ålder på de och jag tror att vi kommer att ha jätte kul kommer bli bra det här.
 
 
På fredag fyller mor min år så jag ska smita in till stan en sväng när W gått hem idag, så jag har en present att ta med mig när vi ska dit på fredag. Andreas ska jobba natt i helgen så han kommer vi inte att se mycket utav.
Jag ska hem till mina gamla arbetskamrater på lördagkväll så barnen ska sova hos mamma och pappa. Jag ser redan fram emot min sovmorgon på söndag!!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0