Tisdagen den 4: e februari

Igår kväll var jag riktigt trött tog med mig barnen i säng och nattade de kl 18.30 tänkte att jag skulle ha tittat på familjen annorlunda kl 20.00 men jag vaknade kl 20.20... Jaha. Det var ju skönt att sova i nästa 2 timmar. Men något tv tittande blev det inte.. Andreas kom hem 21.00 då åt vi en macka och tjötade lite sen somnade jag runt 22.00. Cajsa vaknade kl 02.00 inatt och ville ha vatten hon drack en hel flaska.Kl 06.00 tyckte barnen  att det var morgon. Men jag är fortfarande lika trött. Det kommer att bli en lång dag..
 
Jobba på bergatrollet 8-14.30 kl 15.00 ska jag med Eddie till bvc på hans 4 års kontroll sen så är det personalmöte ikväll kl 17.30- 20.00 fullrulle men det gillar jag!!
 
På torsdag ska jag gå en ryggutbildning på en timme. Det kan vara bra tycker jag så man lyfter rätt och sparar på sin rygg så mycket som möjligt.
 
P&K
 
 
Jag bjuder på en bild på mig!
Vi ska även gratta Eddies kompis Oliver som fyller 4 år idag!!
 
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0