Ledig fredag!!

31 januari idag då. Då har en månad av detta året redan gått. Helt sjukt att det redan är 1 Februari imon..
 
Igår så jobbade jag 9-19 hämtade barnen hos mamma hem äta kvällsmat få barnen i säng innan kl 20.00 sedan så tittade jag på nybyggarna innan jag la mig.
Kl 06.20 tyckte Cajsa att det var morgon idag..
Nu ligger frukosten i magen det fick bli filmjölk och cornflakes.
 
Andreas jobbar 12-18 idag när han kommer hem så blir det fredagsmys med tacos.( Som övriga svenska folket).
Vet inte om vi ska gå till öppna idag eller hälsa på hos mor min.. Jag funderar på att träna en stund i eftermiddag och boka barnpassning där.
 
Nu återstår det bara 2 dagars jobb till på Konsum. 20 timmar kvar att jobba i helegn.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0