Lördag den 18:e Januari

Igår var jag ledig efter att ha jobbat 3 långa dagar.. Jag och barnen gick till öppna förskolan. När vi kom hem så åt vi lite middag. Andreas kom upp kl 12.00 han jobbar natt i helgen. Vi packade snabbt in oss i bilen och åkte till Huskvarna. Nemo hade klipptid kl 12.30 nu är han så fin! Vi gick till apoteket sedan  storhandlade vi under tiden, på vägen hem så blev det ett stop på konsum och pizzerian. Väl hemma igen så åt vi lite igen. Barnen målade sen vid köksbordet. Medans jag och Andreas städade upp i köket och gick ut med soperna. Sen så gav jag mig iväg till Berga för första träningspasset på 3 månader. Nu ska jag komma igång igen. 30 min cx blev det och det känns imagen idag. När jag kom hem igen så stack Andreas iväg till  jobbet. jag och barnen hade lite fredagsmys innan vi la oss i sängen alla 3.
 
Idag ska vi träffa Niklas och tjejerna hemma hos mamma och pappa. Vi ska bada och laga mat där en k vi nog åka lite pulka i eftermiddag.
 
Jag jobbar som först måndag eftermiddag. 10 arbetspass har jag kvar innan jag börjar på mitt nya jobb!!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0