Nytt år!

Summering av förra året.
 
Eddie fyllde 3 år i Januari. Jag började att jobba igen efter mammaledigheten.
Jag fyllde 30 år i April och hade en rolig fest.
Jag och Andreas hade varit gifta i 3 år i April.
Vi åkte till Spanien i Maj och firade pappa som fyllde 60 år.
Var mammaledig  Juli-september
Spanien igen i Augusti.
Cajsa fyllde 2år i Oktober
Vi firade Nyår hemma hos oss!!
 
Ett riktigt bra år!
 
2014 kan bara bli bättre!!
Nytt år nytt jobb.
Ja från och med  1:a februari så är jag tjänsteledig från konsum i 6 månder för att prova på att jobba som dagmamma.
Det ska bli väldigt spännande och roligt. Kul att prova på något helt annat.
 
P&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0