Onsdagen den 22:a Januari

I måndags så gick vi till öppna förskolan. Gick hem åt mat och så kom Sara med sina pojkar vi fikade och tjötade. Sen så var det dax för mig att jobba 17-22.15.
Tisdag-ledig dag. När vi hade lämnat Eddie hos hans dagmamma så åkte jag , Andreas och Cajsa till A6.
Jag fick i julklapp presentkort på H&M och Kicks. Det blevv en riktig fyndrunda i all rea. På H&M så köpte jag  4 par jeans till mig och behövde bara betala 325kr helt ok.
På Kicks handlade jag gratis fick en hel del nytt som jag behövde.
Var inne på Kappahl med och lämnade tillbaka ett par jeans som Eddie fick i present. (kräsen kille).
Istället så kom jag över en ny vinter jacka, 7 kalsonger 1 jeans. för samma peng. Jätte bra rea halva priset på röda lappar.
När jag hämtat Eddie så åkte vi hem till min kusin så barnen fick leka lite. Och på kvällen så blev det träning. Funktionell och cykling.
 
Idag ska jag lämna Eddie hos Susanne och sen tänkte jag sticka till gymmet en sväng.
Ikväll blir det jobb 17-22.15
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0