Överaskning utgång kalas

Igår så åkte jag hem till min goda vän Karin och överaskade henne. Hon tog sin lärar examen förra fredagen och jag kunde inte vara med och fira henne då. Så jag gjorde det själv igår och hon blev verligen överaskad och jätte glad!!
När jag kom så fick hon snällt hoppa in i duschen medans hennes kille fixade iordning en pizza som jag hade köpt med mig grejer till. Vi käkade drack lite och tjötade kl 22.30 tog vi bussen in till stan vi gick först till Solsidan och drack en cider sedan blev det dans på Karlssons. Innan Linda kom och hämtade oss kl 01.30. Skönt att få skjuts hem och slippa ta bussen. Jag somnade ca 02.20 kl 09.00 väckte Eddie mig idag så det var bara till att kliva upp.
 
Idag har vi haft Eddies 3:e kalas så nu är han färdig firad. Idag kom barnens farmor och farfar. Mattias, Ullrika med barnens kusiner Ronja och Wilma. Vi åt lite innan det var fika dax med tårta. Alla verkade nöjda och glada när de åkte hem. 
Nu har Eddie och Cajsa lite lördagsgodis i soffan och filmmys. Jag hamnade då här framför datorn.
Börjar att känna mig lite seg nu men som tur va så blev det inte så onyktert igår..
 
Imorgon så ska jag jobba 17-22.15 jag har nu bara 5 pass kvar att göra på Konsum innan jag slutar.
Söndag 17-22.15
Måndag 8-19
Torsdag 9-19
lördag 8-18.30
söndag 6.45-13 & 17-22.15
Det ska bli kul att byta jobb spännande men samtidigt lite läskigt.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0