Söndag....

Vi hade en super mysig dag igår. Jag och Niklas träffades hemma hos våra föräldrar. Vi väckte Linus och Linda, sedan så började jag med maten långkok med rostbiff. Vi hoppade alla i poolen och badade en timme. Sedan gjorde jag klart maten. Alla åt som hästar och tyckte att det var super gott. Det tog helt slut. Vi kom hem igen runt två tiden. Andreas vaknade strax efter det. Vi tittade på filmen Turbo och åt lite smågodis. Andreas sprang en sväng då gjorde jag ostfrallor till kvällsmat som vi åt när Andreas kom hem. När Andreas cyklade till jobbet så nattade jag barnen. Jag tittade lite på tv innan jag la mig..
 
Andreas slutar som först kl nio idag.. Jag och barnen har inget bestämt än men det kanske blir som så att vi träffar Niklas och åker lite pulka.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0