Tisdagen den 7:e januari

Nu är vi e vecka in på det nya året.
Igår så städade jag bort julen. Julgranen, alla stjärnor och stakar, Och de få tomtar jag hade tagit fram iår åkte ner till källaren. Jag bytte gardiner i köket så nu är det rosa och fint igen. Jag bytte inte gardiner i vardagsrummet tror att jag vill köpa nya in dit. Vita eller svarta.. Och så ska jg köpa någon svart/vit nya filt till soffan.  Jag bytte på kuddfodralen i soffan igår från rött till svart/vitt. Jag ska även köpa en stor matta att ha i vardagsrummet som barnen kan vara att leka på. Jag skulle gärna vilja ha en rund men de är ju så dyra så det får nog bli en vanlig fyrkantig från Rusta för 199kr.
Och snart så börjar jag med mitt nya jobb och det är lite som ska fixas innan dess. Måste bli klar med garderoben i hallen.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0