Torsdag den 9:e januari

Jobb kvällen igår gick fort och det var skönt att ha den avklarad nu är jag ledig ihela 5 dagar..
Igår så bestämdes det att jag och några tjejkompisar ska åka till Spanien.. Vi är 4 helt klara och kanske 2 till!!
Det ska bli jätte skoj. Vi åker en weekend  i mitten på Maj. Fredag-måndag. Det blir jag,Virgina och mina 2 kusiner Lizette och Maria. och kanske 2 kompisar till!! Vi ska låna mina föräldrar lägenhet och bara mysa, shoppa, sola,bada, och dricka drinkar så mycket det bara går på 3 dagar. Hihi.. Kul att ha något att längta efter..
 
Idag ska Eddie till Susanne för första gången på 3 veckor. Han säger att han inte vill dit och att han har slutat..
Men han ska ju gå kvar hos henne denna månaden ut.
Jag hade planerat att åka och handla till hans kalas när han är där. Sedan möta upp Sara och Emil och luncha med de på Ikea. Sedan hem och städa lite. När jag hämtat Eddie så ska vi göra klart hans tårta till ikväll. Då kommer mina föräldrar och syskon för att gratta han!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0