Torsdag och jobb 9-19

Nu har jag haft 2 lediga dagar. I tisdags så lämnade jag Eddie på bergatrollet. Jag och Cajsa åkte hem till mamma en stund. Sedan så åkte Andreas och jag till macken och skickade en massa paket, vi lyxde till det med lunch på krogen innan Andreas stack till jobbet och jag hämtade hem Eddie. Kl 17.00 var jag och barnen på Berga jag tränade och det hade gått jätte bra att lämna barnen i lekrummet så det gör jag nog om. (Iallfall när Andreas jobbar sent) kl 20.30 fick jag barne i säng och somnade själv. Vaknade kl 21.30 med ett ryck vad hemskt det är...
 
Igår så var Eddie hos Susanne, jag passade på att stor städa lekrummet, dammade av alla hyllor och slängde en hel sopsäck med trasigt/leksaker 3 timmar tog det. Och så flyttade jag ut allt pyssel, pussel,kritor,pappper och pärlor till köket. Förra onsdagen så började Eddie på gympa och igår var det dax igen som han hade längtat. Niklas hämtade och lämnade Eddie och Filippa på gympan så var Felicia här under tiden. Kl 18.00 kom Petra, Virgina och Lizette hit för att bestämma om när vi ska åka till Spanien.. Vi kom fram till att vi åker i höst men inget datum bestämt än.Jag ville jätte gärna åka i Maj men alla hade inte råd att åka då.. Jag funderar på att åka iallafall då. Någon som vill med??
 
Jag ska vara på jobbet om en timme så bäst jag slutar nu..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0