Alla är hemma igen.

Direkt efter fotograferingen i tisdags så åkte jag till Finnerödja. Barnen och mannen blev glada över att se mig! Vi tog ett dopp i poolen och myste lite innan vi la oss. Igår så åkte vi till unden och badade. Jätte skönt. Vi åt mat och så fick det bli ett dopp i poolen innan vi åkte hem. Idag så har besiktningsmannen varit här och allt såg bra ut! Vårt hus ligger ute på Blocket bostad nu. Och i helgen kommer det ut på hemnet!! Idag ska jag jobba 14-19 och imon 8-19 så jag sover hos mamma inatt och sparat in 14 mils bensin... Lite jobbigt att sova borta inatt då barnen precis kommit hem.. Men men. Jag är ledig i helgen och då ska vi hitta på något kul! Dock så jobbar Andreas.. Vi har vår semester vecka i Danmark att se framemot tillsammans. Men först så ska vi flytta och sälja vårt hus i Tenhult!! 


Unden. 


Farmor och farfars pool. 


Kom och köp! 


Nu badar barnen hemma för fullt! 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0