Fotograferingsdag!

Fönstrerna blev putsade i söndags. Jag åkte en sväng till ridhusloppisen med. Sedan så fixade jag och grejade här hemma. Kl 17.00 tog jag med mig Sara till Hjälmseryd och visade huset för henne. Vi åt även kvällsmat hos mamma. 

Igår så kom Niklas hit med sin gräsklippare. Jag klippte gräset, gjorde rent hos hönsen, städade badrummet och köket, hälsade på hos Maria en sväng, och så tog jag mig ett kvällsdopp i mammas och pappas pool. 

Nu har jag varit på A6 en sväng och köpt presenter till mina barn. Jag ochNiklas  har även varit på tippen en sväng. Nu så ska jag små fixa innan fotografen kommer! 

P&k 


Så här tjusig var jag i lördags! 


Så här fint har det blivit vid entrén! 


Mitt drömkök! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0