Måndag vecka 31!

Idag ska jag jobba 14-19 imorgon 8-14 sen så är jag ledig till nästa måndag. I helgen har Andreas jobbat. Jag och barnen har haft fint väder på dagen och åska och regn på eftermiddagarna. Vi har varit och badat vid sjön och i mormors pool. Och så har vi varit på ridhusloppisen. Igår så var vi hos Niklas och åt mat och tittade på åskan.. Nu så är Andreas och Eddie i stan och fixar det sista till hans resa imorgon. Jag och Cajsa har varit i lekparken och nu badar hon k en balja på altanen. Jag ska laga till lite mat innan jag ska iväg till jobbet! Andreas åker till Tyskland på festival imorgon och kommer hem på söndag igen. Så är det någon som vill hitta på något med mig och barnen i veckan, hör av er!! Jag är så sugen på att åka till Karlsrona och havet men vill inte åka själv.. P&k 







Nu ligger vårt hus ute på hemnet! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0