Skam den som ger sig...

Som sagt, jag har skickat iväg en del cv, men jag ringde själv till Tempo i Stockaryd i onsdags och frågade om de behöve folk? Han ville att jag skulle komma dit och prata lite, sagt och gjort. Så nu har jag blivit med jobb och ska troligtvis börja redan vecka 29!! Tjoho!
Det är ca 1 mil till Stockaryd ifrån Hjälmseryd så det är ju inte så långt att pendla.Tar ju bara 15 min i bil.
Skam den som ger sig!!
 
Idag är det jobb till kl 15.00 sen så ska det bli skönt med helg igen. Vi ska till Hjälmseryd och fira Filippa som fyllt 6 år hos mina föräldrar på lördag. Jag ska även till huset och lämna av biljardbordet som vi var och köpte i veckan.
Mina syskon ska få se invändigt på huset med. På onsdag ska vi ner igen med Andreas föräldrar så de får spana in läget!
 
P&K
 
 
Eddie i hans blivande rum.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0